Болячки Tesla Model 3
Багато охочих придбати та навіть просто перехожі з цікавістю запитують: як це — володіти Tesla Model 3? Зі стартом офіційних замовлень для українців цей електромобіль тепер стане ще цікавішим об'єктом.
Хоча ми вже підшукували для вас цікаві моменти експлуатації електромобілів Тесла, вам, як і раніше, цікаво, правда? Цього разу — коротке резюме (та змістовне відео) досвіду спілкування з Tesla Model 3. Тому електромобіль із пробігом.
На даний момент електромобіль подолав (за шість місяців експлуатації) 19200 км - майже новий! Проте проблеми швидко дали про себе знати. З іншого боку, Тесла — це не ті продукти, які зламаються раптово. Як правило, ці авто почуваються не дуже добре прямо із заводу. Тому своєчасне усунення болячок (яким чомусь не займаються при складанні) забезпечить більш-менш комфортну експлуатацію.
Власне, конкретний екземпляр має поширену проблему — програмне забезпечення, яке змусило збоїти багато інструментів: контроль тяги, система екстреного автоматичного гальмування, круїз-контроль. Так собі набір, який, проте, вдалося усунути разом із оновленням прошивки (на невизначений термін).
Болячки Tesla Model 3
Через роботу багатьох систем Tesla Model 3 залежить від GPS, несправності цієї функції викликали проблеми, наприклад, з режимом автопілота. Знову ж таки, найближче оновлення ПЗ вирішило проблему. У цьому плані навіть добре, що електромобілі Tesla настільки залежні від електронних систем. Головне, щоб несправності виникали перед виходом планових оновлень.
Але для корекції кузовних панелей — із цим проблема справді поширена — довелося вирушити до сервісного центру, де це питання швидко залагодили. В іншому автомобіль назвали надійним, зручним та ефективним з погляду витрат на зарядку.